Justering af antal betalende brugere

Man bliver faktureret månedligt forud for antallet af brugere på ens Intempus-konto.

Det betyder, at hver gang en medarbejder til- eller fratræder i Intempus, skal man manuelt til- eller framelde denne bruger under "Kontooplysninger", så man bliver faktureret det korrekte beløb.

Når man til- eller framelder en medarbejder, bliver man faktureret for denne medarbejder for de antal dage, der er tilbage i abonnementsperioden. Hvis der fx. er 30 dage i en måned, og medarbejderen er tilmeldt d. 15, bliver I faktureret halv pris for medarbejderen ved næste fakturering.

Medarbejdere til- og frameldes således:

0. Opret den nye medarbejder eller spær den afgående.


1. Klik "Indstillinger" og "Kontooplysninger" oppe i højre hjørne.

Screen_Shot_2017-03-03_at_15.47.42.png

 


2. Klik derefter på linket ud for "Antal brugere" over i venstre side (i nedenstående eksempel klikkes på "6 brugere").

Screen_Shot_2017-03-03_at_15.49.42.png


3. Sæt nu flueben ud for den nye medarbejder og klik på "Opdater abonnement". Hvis du skal afmelde en medarbejder fjerner du i stedet fluebenet.

tilmeldbruger.png

Nu er antallet af brugere tilpasset. I får nu tilsendt faktura til betaling af de nye brugere, og de samme brugere vil også bliver faktureret på efterfølgende fakturaer.

 

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk