Hvordan retter eller sletter jeg indberetninger?

Er indberetningen godkendt i Intempus?

Hvis ja:

Når indberetninger er godkendt, kan de ikke redigeres eller slettes.

Du må i stedet lave modposteringer i e-conomic, så du altså i e-conomic klikker dig ind på uret ud for den aktuelle medarbejder under "Projekter"/"Øvrig opsætning" og "Medarbejdere".

Lav der ny timeindberetning på samme antal timer, sag og dato, men hvor du sætter et minus foran antal timer. De vil derefter ved godkendelse trække de forkerte timer ud af projektet. Lav derefter de nye, korrekte indberetninger.

De nye indberetninger, herunder også de negative modposteringer, vil også bliver synkroniseret til Intempus, så medarbejdernes totale timeantal altså også bliver justeret.

Hvis nej:

Log ind i Intempus administrationen (www.intempus.dk/admin) og tryk på fanen Godkendelse øverst, i den sorte menu.

Find herefter frem til den indberetning der skal rettes eller slettes. Tryk på indberetningen.
Indberetningen åbner nu op i et vindue, hvor du kan se alle informationer. Du kan nu rette sagen, tidspunkt, antal eller hvad du ønsker. Skriv evt. en bemærkning (i bemærkningsfeltet), hvilken ændring der er fortaget da systemet ikke gemmer hvad der er ændret.

Tryk herefter på gem nederst i vinduet. Derefter rettes indberetningen i systemet, og medarbejderen får en besked på sin app, der fortæller at der er foretaget en rettelse.

Hvis du ønsker at slette indberetningen, trykker du på den røde knap: SLET nederst i venstre side ad pop-up vinduet.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk