Standardsag på arbejdstype

Når Intempus er integreret med e-conomic (med projektstyring), kan man i Intempus gøre således, at indberetninger på bestemte arbejdstyper automatisk lægges på en standardsag.

På den måde slipper medarbejderne for at skulle vælge en sag, når de indberetter på denne arbejdstype.

Det er kun arbejdstyper med enheden "Timer" eller "Overtimer", der kan have en standardsag.

Sådan sættes standardsag på en arbejdstype

1. Klik dig ind under "Indstillinger" og "Arbejdsmodeller" i Intempus-administrationen.

2. Klik på den arbejdstype, der skal have en standardsag.

3. Vælg den relevante sag i feltet "Standardsag" og klik på "Gem".

Screen_Shot_2017-07-27_at_12.33.31.png

4. Du skal derefter klikke på kategorien, hvori arbejdstypen ligger, fjerne fluebenet i "Sagsrelateret" og trykke på "Gem":

Screen_Shot_2017-08-11_at_14.50.43.png

NB: Alle "Arbejdstyper", der ligger i en kategori, der ikke er "Sagsrelateret" skal have påsat en standardsag!

 

 

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk