Hvordan fakturerer jeg i e-conomic? (Uden projektstyring)

Her beskrives, hvordan du fakturerer Intempus-registreringer i e-conomic (uden projektstyringsmodul).

1. Når der oprettes en sag i Intempus, oprettes der samtidig en faktura i e-conomic.
Når der oprettes en faktura i e-conomic, bliver der oprettet en sag i Intempus.

2. Hver godkendt indrapportering på sagen i Intempus bliver efter kort tid lagt som fakturalinie på sagens faktura i e-conomic.

3. Når du skal fakturere, skal du i e-conomic gå til sektionen "Fakturering" og underpunktet "Fakturaer".

4. Her er der en liste over igangværende fakturaer: du kan klikke på hver faktura for at se indrapporteringerne på sagen.

5. Når sagen skal faktureres, skal du markere den med et flueben og derefter klikke på "Bogfør og send valgte".

6. Før du bogfører og afsender fakturaen, kan du klikke på blyanten til højre for hver igangværende faktura og redigere teksterne på fakturaen.

7. NB: Når en sag bliver faktureret, bliver den samtidigt gjort inaktiv i Intempus. Så hvis der fortsat skal indrapporteres på sagen, skal den gøres aktiv i Intempus.

  • I Intempus skal du klikke på "Sager" i top-menuen og derefter klikke på den relevante sag.
  • Vælg fanebladet "Sagsoplysninger" oppe til højre.
  • Klik nu på "Rediger sag" i venstre side.
  • Sæt flueben i feltet "Aktiv" og klik "Gem".

 

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk