Hvad er Intempus?

Intempus består af en mobil-app og et web-administrationsmodul. Med mobil-appen registreres der timer, materialeforbrug og kørsel.

Registreringerne, indtastet af medarbejderne på deres mobiltelefoner, sendes til web-administrationen, hvor man kan få overblik over alle registreringer foretaget fra telefonerne.

Det er også i web-administrationen, at man tilføjer kunder, opgaver, timepriser, materialer, og de medarbejdere, der skal kunne tidsregistrere via appen.

Registreringerne kan du altid eksportere til et regneark, men hvis du også bruger et økonomisystem (som fx e-conomic  eller Billy ), kan alle registreringerne overføres fra Intempus til timeregistrering eller fakturering i økonomisystemet. Læs mere om integrationerne her: e-conomic eller Billy.

Intempus kan også integreres med et lønsystem som fx. Dataløn Danløn  eller Proløn 
Det kan du se mere om her.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk