Sagsadgang - tildeling af rettigheder til medarbejderne

Medarbejderne kan i deres apps kun se de sager, som de har fået adgang til via web-administrationen.

Det er en god ide kun at give medarbejdere adgang til de sager, de skal kunne indrapportere på - så undgår I fejlindtastninger.

Der er to steder, man skal klikke sig hen for at tildele rettighederne:

1. På medarbejderens profil

og

2. På de enkelte sager.



1. Adgangsstyring på medarbejdernes profil:

a. Klik på "Medarbejdere" i topmenuen og derefter på den aktuelle medarbejder

b. Inde på medarbejderens side, skal du klikke på fanebladet "Sagsadgang" oppe til højre. Hvis der sættes flueben ved "Kan indberette på alle sager" og trykkes gem, kan medarbejderen netop dette - altså indberette på alle sager.

 

 

2. Adgangsstyring på oprettede sager:

Hvis det ikke er alle medarbejdere, der skal kunne indrapportere på en sag, skal du klikke dig ind på sagen og vælge, hvilke medarbejdere, der skal have adgang til sagen.

a. Klik først på "Sager" i top-menuen og klik derefter på den aktuelle sag.

b. Når du er inde på sagen, skal først klikke på "Medarbejderadgang" oppe til højre.
Fjern derefter fluebenet ved "Alle medarbejdere kan indberette på sagen".
Sæt nu flueben ud for de medarbejdere, der skal have adgang til sagen.
Afslut med klik på "Gem".

 

Læg mærke til:
Hvis en medarbejder har "Adgang til alle sager" slået til (se pkt. 1 foroven), tager det præcedens over begrænsninger sat på sager (pkt. 2).

 

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk