Hvordan sletter jeg medarbejdere fra Intempus?

Slette medarbejdere (uden indberetninger)

  1. Klik på "Medarbejdere" i top-menuen.
  2. Klik på den aktuelle medarbejder (der skal slettes).
  3. Klik linien under “Ansættelsestype”, så vinduet "Rediger kontrakt" åbnes.
  4. Klik på "Slet kontrakt"
  5. Gå tilbage til medarbejderen
  6. klik “Rediger”
  7. Klik “Slet”

Slette medarbejdere (med indberetninger)

Hvis der er indberettet og godkendt timer for en medarbejder, kan den ikke slettes! I stedet skal medarbejderen spærres og navnet redigeres med tilføjelsen “(Skal ikke bruges)” eller ”(Bruges ikke)”:

Så klik ind på hver afgåede medarbejder og klik på knappen "Spær medarbejder".
Sæt derefter flueben i så mange felter som muligt og klik på "Spær". Ret derefter deres navne ved at klikke på "Giv adgang til Intempus", sæt fx. et "X" foran navnet og klik "Gem".

Juster derefter antal aktive brugere på jeres konto, som beskrevet i denne guide.

 

Se også:
Hvis jeres Intempus-konto er integreret med e-conomic m. projektstyring, skal du i stedet følge denne guide:
Hvordan sletter jeg medarbejdere i Intempus med e-conomic-projektstyring?

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk