Sagsstatus - hvordan virker det?

Når man opretter eller redigerer en sag i web-administrationen, kan man tilføje "Sagsstatus" til sagen - det kan man bruge til at holde styr på, i hvilken fase en sag befinder sig.

Her beskrives, hvordan man opretter statusser og hvordan medarbejdere ændrer status på en sag via deres telefonapp.

 

1. Oprettelse af statusser på en sag i web-administrationen.

Klik først på "Sager" i topmenuen og klik derefter på en sag.

Når du har klikket på en sag, skal du klikke på knappen "Rediger sag" i venstre side.

Der åbnes nu vinduet "Rediger sag", som herunder.

Ved feltet "Status" kan man nu, ved klik på "Plus"-knappen, tilføje statusser til sagen.

Når man har klikket på "Plus"-knappen, åbnes nedenstående vindue, hvori der skal indtastes statusnavn og evt. noter:

Til vores sagseksempel har vi tilføjet statusserne: "Tilbud", "Udførsel", "Evaluering" og "Fakturering" - som vist på billedet herunder:

Nu kan medarbejderne i deres app se følgende, når de trykker sig ind på sagen:

Hvis der trykkes på feltet "Sagsstatus", åbnes følgende vindue:

Her kan status nu ændres - vi trykker her på statussen "udførsel" og trykker derefter "Gem" oppe i højre hjørne.

Så vises sagsoversigten igen og vi kan nu se den nye status på projektet:

 

I administrationen kan man nu med fordel tilvælge søjlen "Sagsstatus" - så bliver den valgte sagsstatus vist ud for hver sag. Se herunder:

Screen_Shot_2017-05-22_at_08.57.23.png

 

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk