Erstatte tidsregistranter i e-conomic (m. projektstyring).

Hvis en medarbejder skal kunne indrapportere i Intempus, skal medarbejderen jo først gøres til tidsregistrant i e-conomic. Det kan du læse mere om i denne artikel.

Det vil sige, at man godt kan være oprettet som "Medarbejder" i e-conomic uden at have rollen "Tidsregistrant".

Hvis I har udskiftning i jeres medarbejderstab, behøver I ikke oprette nye tidsregistranter i e-conomic. I kan erstatte de gamle tidsregistranter med nyoprettede medarbejdere- på den måde slipper I for at betale abonnement for flere tidsregistranter, end I har brug for.

 

Hvis tidsregistrant-adgangen skal flyttes fra en medarbejder til en anden, gøres det således:


0. Opret den nye medarbejder inden under "Projekter"->"Øvrig opsætning"->"medarbejdere".

Du skal ikke vælge noget i "Type"-feltet.

 

 


1. Klik nu på "Alle indstillinger" i øverste højre hjørne

 


2. Klik derefter på "Abonnement"->"Abonnementsstatus" i venstre menu.

 


 3. Rul ned til bunden af siden og klik på blyanten til højre for den medarbejder, der ikke længere skal være tidsregistrant.

 

 


 4. Indtast dit e-conomic administratorkodeord i det nye vindue og klik "Ok".

 


 5. Klik nu på fanen "Adgang" og derefter på de tre streger i "Medarbejder"-feltet

 

 


6. Klik nu på den nye medarbejder, der skal overtage tidsregistrantrollen.
Klik derefter "Ok".

 


7. Klik på fanebladet "Generelt"

8. Ret nu "Bruger-ID" og "Navn", så det passer til den nye medarbejder.
Afslut med at klikke på "Ok".

 

Nu har vi flyttet tidsregistrant-rollen over til en ny bruger.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk