Tillæg til indberetninger

Hvis I har brug for at kunne registrere tillæg til indberetninger, som fx. diæter, materialebrug eller andet, skal der oprettes en ny "Arbejdskategori", hvori der skal sættes flueben i feltet "Tillæg".

Herunder lægges de forskelllige tillæg som "Arbejdstyper".

 

Det foregår således:

 

1. Klik på "Indstillinger" i øverste højre hjørne og vælg "Arbejdsmodeller"

 


 2. Træk ny "Arbejdstype" ned i den aktuelle arbejdsmodel (her "Ansatte").

 


 3. Klik på den nye arbejdskategori, så den åbner nedenstående vindue.
Udfyld navn (fx "Tillæg"), sæt flueben ved "Tillæg" og klik "Gem".

 

 


4. Træk nu en "Ny arbejdstype" ned i vores nye kategori "Tillæg"

 


5. Klik på den nye arbejdstype, så nedenstående vindue åbnes.
Udfyld nu de relevante felter og klik "Gem"

 

 


6. Nu kan medarbejderne tilknyttet denne arbejdsmodel tilføje tillægget "Diæt" til deres indberetninger, som beskrevet herunder:

a. Når en medarbejder indberetter timerforbrug, er der nu dukket et nyt link op i appen, kaldet "Tillæg":

 

b. Når medarbejderen klikker på "Tillæg" åbnes dette vindue:
Ved at klikke på "Til"-knappen, udfylde "Antal" og trykke på "Ok", tilføjes tillægget til indberetningen.

c. Efter der er trykket "Ok", kommer man tilbage til "Indberet arbejde", hvor der så blot skal trykkes på "Gem" - så er indrapporteringen med tillæg sendt til administrationen.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk