Hvordan slettes eller blokeres sager?

1. Slette sager i Intempus

2. Slette sager i Intempus med e-conomic-integration

2. Slette sager i Intempus med e-conomic-integration m. projektstyring


1. Slette sager i Intempus

a. Hvis der er godkendte indberetninger på en sag, kan den ikke slettes. Den skal i stedet gøres inaktiv. Det gør du således:

  • I Intempus skal du klikke på "Sager" i top-menuen og derefter klikke på den relevante sag.
  • Vælg fanebladet "Sagsoplysninger" oppe til højre.
  • Klik nu på "Rediger sag" i venstre side.
  • Fjern fluebenet i feltet "Aktiv" og klik "Gem".
  • Du kan evt. redigere sagsnavnet og sætte et "z" eller "x" foran navnet - så flyttes de ned i bunden af tabellerne.

b. Hvis der ikke er blevet indberettet på sagen, kan den blot slettes. Det gør du således:

  • I Intempus skal du klikke på "Sager" i top-menuen og derefter klikke på den relevante sag.
  • Vælg fanebladet "Sagsoplysninger" oppe til højre.
  • Klik nu på "Rediger sag" i venstre side.
  • Klik nu på den røde knap "Slet" - så slettes sagen.

 


2. Slette sager i Intempus med e-conomic-integration

Det foregår på samme måde, som i pkt. 1 herover.

Du skal dog være opmærksom på:
Når en sag faktureres i e-conomic, bliver sagen gjort in-aktiv i Intempus - så den skal igen gøres aktiv, hvis der fortsat skal indrapporteres på den.


2. Slette sager i Intempus med e-conomic-integration m. projektstyring

Hvis der er integration til e-conomic med projektstyring, skal sager lukkes i e-conomic:
Klik på "Projekt" i toppen af siden, derefter på "Igangværende projekter" og til sidst på "Flere" og "Afslut projekt" til højre på linien ud for det aktuelle projekt - så gøres sagen samtidig in-aktiv i Intempus.


 

Hvis sagerne ikke skal lukkes, men blot gøres ikke-tilgængelig for bestemte medarbejdere, skal du i stedet gå til denne guide om adgangskontrol.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk