Har du glemt / mistet dit kodeord eller brugernavn?

Hvis du har mistet dit kodeord eller brugernavn, skal du kontakte den person der er administrator for din Intempus.

Administratoren kan i Intempus administrationen se dit brugernavn, men ikke dit kodeord. Du skal derfor have tildelt et nyt kodeord af din administrator.

Skift oplysninger på app'en:
Du kan alternativt redigere dit eget brugernavn og kodeord i appen, hvis du er logget ind. Se her hvordan. 

Skift oplysninger i administrationen:
Hvis du skal nulstille eller ændre kodeord for en medarbejder, skal du gøre følgende:

1. Log ind i administrationen
2. Klik på menupunktet "Medarbejdere", øverst i den sorte menu og tryk derefter på den aktuelle medarbejder.

prpfil.png

 

2. Klik nu på fanen: "Medarbejderprofil" oppe i højre side.prpfil.png

 

3. Klik derefter "Rediger" i venstre side.

Sk_rmbillede_2018-07-11_kl._15.23.17.png
4. I det nye vindue skal du i feltet "Valg af kodeord" trykke og vælge "Indtast nyt kodeord"
5. Indtast nu det ønskede kodeord i de to nedenstående felter og klik "Gem".


6. Fortæl medarbejderen, hvad hans nye kodeord er. Han kan selv ændre det, når han er logget ind på appen.

NB.: Brugernavne kan ændres i medarbejderen app, når hun/han er logget ind. Se beskrivelse og link øverst i på denne side. 

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk