Hvordan ændrer jeg medarbejderes kodeord?

Hvis du skal nulstille eller ændre kodeord for en medarbejder, skal du gøre følgende:

1. Klik på den aktuelle medarbejder under menupunktet "Medarbejdere".
2. Klik nu på "Medarbejderprofil" oppe i højre side.
3. Klik derefter "Rediger" i venstre side.
4. I det nye vindue "Rediger medarbejder" skal du i feltet "Valg af kodeord" vælge "Indtast nyt kodeord"
5. Indtast nu det ønskede kodeord i de to nedenstående felter og klik "Gem".
6. Fortæl medarbejderen, hvad hans nye kodeord er. Han kan selv ændre det, når han er logget ind.

 

NB.: Du kan ikke selv ændre brugernavne. Der skal du skrive til os med det nuværende brugernavn og hvad det skal ændres til.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk