Hvordan ændrer jeg medarbejderes kodeord?

Hvis du skal nulstille eller ændre kodeord for en medarbejder, skal du gøre følgende:

1. Log ind i administrationen (www.intempus.dk/admin)
2. Klik på menupunktet "Medarbejdere", øverst i den sorte menu og derefter den aktuelle medarbejder.
2. Klik nu på fanen: "Medarbejderprofil" oppe i højre side.
3. Klik derefter "Rediger" i venstre side.
4. I det nye vindue "Rediger medarbejder" skal du i feltet "Valg af kodeord" vælge "Indtast nyt kodeord"
5. Indtast nu det ønskede kodeord i de to nedenstående felter og klik "Gem".
6. Fortæl medarbejderen, hvad hans nye kodeord er. Han kan selv ændre det, når han er logget ind på appen.

 

NB.: Brugernavne kan ændres i medarbejderen app, når hun/han er logget ind.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk