Hvordan får jeg aktiveret fil- og billedevedhæftning til vores konto?

Hvis I ønsker at kunne vedhæfte billeder og filer til jeres indberetninger, eller lægge billeder og dokumenter på sager, skal I først og fremmest kontakte os for at få aktiveret funktionen. Skriv eller ring til os på 26 390 400.

Det koster ikke noget at få eller at bruge filhåndtering- men får I brug for mere end 10GB lagerplads, skal I tilkøbe ekstra plads. Se priserne i bunden af denne side.

 

Aktivering
Når du har fået besked om, at nu er funktionen aktiveret, skal du nu logge ind i jeres Intempus-administration og derefter klikke på linket herunder for at etablere forbindelse til vores fil-server:

https://storage.intempus.dk/server/server-auth/

Når du har klikket på linket, får du vist denne side:

Indtast nu dit administratoradgangskode og klik på "Bekræft".

Filhåndterin er nu aktiveret for jeres Intempus-konto.


Du skal nu:
1. Sørge for, at I har den seneste version af appen på jeres telefoner.

2. Overveje om I får brug for mere end de medfølgende 10GB gratis lagringsplads og evt. bestille mere plads. Se vores prisliste.

3. Evt. læse vejledningen til funktionen i denne support-artikel.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Log ind for at kommentere.
Drevet af Zendesk